Olomoucká radnice vylepšila svoji mobilní aplikaci, jejímž prostřednictvím se obyvatelé města nyní mohou také objednat na přepážku či se zapojit do anket o dění ve městě.
„Funkce, na něž byli uživatelé zvyklí z dřívějška, zůstaly, design je nový,“ sdělila dnes mluvčí radnice Radka Štědrá. Aplikaci Moje Olomouc lze zdarma stáhnout do mobilních zařízení s operačními systémy Android a iOS.
Pomocí lednové aktualizace byly do mobilní aplikace podle Štědré zabudovány tři přednastavené moduly, které v ní dosud chyběly. Uživatelé si po prvním spuštění aplikace mohou vybrat, jestli mají zájem o funkce určené pro obyvatele města, turisty nebo studenty. Každé z těchto nastavení je jiné a lze mezi nimi přepínat. Navíc je možné měnit řazení ikon na úvodní stránce.
„Díky evropským dotacím jsme mohli pokročit s vylepšováním městské mobilní aplikace, která je teď zase o kus modernějším pomocníkem nejen pro Olomoučany, ale i pro turisty, studenty a lidi, kteří k nám dojíždějí za prací. Uživatelé díky ní najdou vše důležité na jednom místě a pohodlně s její pomocí vyřídí většinu záležitostí spojených s komunikací s úřadem nebo pobytem ve městě,“ uvedl primátor Miroslav Žbánek (ANO).
Aplikace uživatelům také nabízí vyhledávání v seznamu životních situací, s jejichž řešením může lidem pomoci olomoucký magistrát. „Vývoj aplikace je dlouhodobý proces. Chceme ji nadále zdokonalovat a zvyšovat její funkčnost. Poslední aktualizací jsme si připravili půdu i pro další změny, které přijdou v budoucnu,“ podotkl primátorův náměstek Tomáš Pejpek (ProOlomouc a Piráti).