Velmi pestrá je aktuální nabídka věrnostního programu, který svým zákazníkům poskytuje obchodní centrum Galerie Šantovka v Olomouci. Za nákupy si lidé mohou směnit body, které pak uplatní při výběru zajímavých produktů či zážitků. V letní nabídce se tak zákazníci mohou odměnit například vstupenkami do Pevnosti poznání, zakoupit si za zvýhodněné ceny vybavení na kempování nebo si vyrazit za gastronomickými zážitky do restaurací Helen či Lobster.
„Letní věrnostní program je doslova nabitý zajímavými produkty a poukazy. Za každých 500 Kč nákupu v jednom obchodě získá zákazník jeden bod, neplatí to ale na nákupy v Albertu. Stačí jen sbírat body na kartu, kterou zákazník získá v našem infostánku. Na základě této věrnostní karty s nalepenými body si pak lidé vyberou u jednoho z našich partnerů odměnu. Zvýhodněné nabídky jsou mnohdy až se slevou ve výši 80 %,“ popsala ředitelka Galerie Šantovka Michaela Mitáčková.
Věrnostní program připravuje centrum dvakrát ročně. Za zvýhodněné ceny si tak lze zakoupit například knihy od Knihy Dobrovský, produkty značky ETA, Hannah, Albi, Meatfly, Bambule, Oxalis, Tescoma nebo Potten & Pannen – Staněk. Za zážitky lze vyrazit do Pevnosti poznání v Olomouci nebo do Premiere Cinemas. „Můžete si ale zajít i zahrát bowling do Bowlandu a spojit to i s něčím dobrým v restauraci Lobster či v Bistru Helen. Určitě se vyplatí si nákup směnit i za výhodnější ruční mytí svého vozidla v GCCone,“ doplnila Michaela Mitáčková.
Tváří věrnostního programu se stala známá česká snowboardistka Vendula Hopjáková, rodačka z Olomoucka, která velmi ráda svůj volný čas tráví mimo jiné i nakupováním v Galerii Šantovka. „Jako každá jiná žena miluji nakupování kosmetiky a módy, ale ráda vyrazím i za dobrým jídlem nebo zábavou do kina,“ doplnila Vendula Hopjáková s tím, že focení kampaní pro galerii si náramně užila.
Pravidla a podrobnosti k program naleznete zde: Věrnostní program | Galerie Šantovka (galeriesantovka.cz)