Jak podnikat v kreativních odvětvích a nezbláznit se? Na to se snažili najít odpověď účastníci ne-konference v olomouckém Element Coworking v nové Envelopě. Olomoucký Report byl u toho, a tak pokud přemýšlíte, proč se zúčastnit jedné z příštích akcí Kreativní Olomouce, můžete se začíst dál.
Druhý ročník ne-konference Open Space měl podtitul Jak udržitelně podnikat v kreativních odvětvích (a nezbláznit se). Účastníci se rozdělili do tří skupin, mezi kterými bylo možné přecházet. Mezi tématy byl time-management, jak se správně starat o vyvážení práce a volného času, nebo jak se správně starat o své duševní zdraví. Toto téma facilitovala Dita Palaščáková, sami účastníci ale přidávali své zkušenosti a rozebírali je.
Tématem Vlaďky Závrské byla ekonomická udržitelnost podnikání. Tady se kreativci bavili o cenotvorbě vlastního produktu, ale třeba také o tom, jak vůbec své podnikání nastartovat.
Třetí blok vedla Natálie Durčáková, která se věnuje propagaci kulturních odvětví. Tady mohli účastníci rozebrat marketingová témata, formát, který může fungovat u konkrétních produktů, nebo i to, jak zvládnout marketing v jednom člověku.
Kreativní Olomouc připravuje podobná setkání kreativců pravidelně. Ne-konference Open Space se konala už podruhé, nejbližší akcí organizátorů jsou Otevřená studia Olomouc #5. Díky této příležitosti se návštěvníci podívají do ateliérů a studií olomouckých kreativců. Studia se otevřou 3. listopadu od 11 hodin.