Ochota úředníků, čekací doba, způsob vyřízení požadavku nebo i prostory budovy. To jsou faktory, které nově mohou návštěvníci olomouckého magistrátu přímo na místě rychle a jednoduše ohodnotit skrze takzvané terminály spokojenosti. První dva terminály lze využít u východů z hlavních budov magistrátu v ulicích Hynaisova a Palackého.
Terminály slouží k tomu, aby občané mohli vyjádřit svou spokojenost nebo naopak sdělit, v čem by se služby úřadu mohly zlepšit. Na panelu si návštěvník zvolí příslušný odbor magistrátu a poté pár kliky na obrazovce vybere úroveň své spokojenosti podle emotikonu.
„Chceme být úřadem, který zlepšuje své služby. A právě tímto způsobem získáme rychlou zpětnou vazbu přímo z místa a v reálném čase. Možnost okamžitého hodnocení nám následně pomůže lépe porozumět potřebám klientů úřadu a pružně reagovat na jejich podněty,“ objasnil tajemník magistrátu Marek Černý, který o zavedení nové služby rozhodl.
Výsledky z průzkumu by pak měly umožnit podrobněji specifikovat, co klientům na úřadě vyhovovalo a co naopak ne. Zařízení by měla být klientům k dispozici na obou místech až do konce letošního roku.