Pivovar Holba se představil novými džbánky od předního českého designéra a sochaře Ronyho Plesla, který je považován za světovou špičku v designu skla. Základem vzhledu džbánku je i opilé „O“, které je pro logo Holby typické. Nový půllitr je vysoký, má výraznou optiku a velké ucho.
„Prvotní nápad na džbánek Holby byl sice rychlý, ale dlouho jsme hledali přesnou proporci. Velice těžká byla pak páce s logem, které je hodně grafické a jeho převedení do plastické podoby není jednoduché,“ vysvětluje Plesl.
Podle designéra bylo zásadní vystihnout podstatu značky a také oslovit co největší počet stálých, ale i potencionálních fanoušků. Hledělo se také na funkčnost a na co nejříjemnější používání půllitru.
„Chtěli jsme, aby se lišil od jiných značek, kde se v poslední době opakuje spíše nižší a baculatý tvar. Holba chce být totiž svá, proto jsme zvolili vyšší džbánek s velkým uchem a výraznou optikou. Na džbánku nechybí ani slogan „Ryzí pivo z hor“, který je naprosto geniální,“ vysvětluje designér Rony Plesl.
Spolupráci s předním českým designérem v Holbě považují za krok správným směrem. S tvorbou džbánku pro české i zahraniční pivovary má Rony Plesl zkušeností na rozdávaní, do jeho skleněných výtvorů se čepují piva například v pivovaru Bernard, Plzeňském Prazdroji nebo v litevském pivovaru Švyturys.
„Věděli jsme, že unikátní pivo si zaslouží unikátní sklo. Proto jsme oslovili toho nejlepšího – Ronyho Plesla. Exkluzivní džbánek Holba splňuje vše, v co jsme doufali“, uzavírá Ondřej Hnila, brand manager značky Holba.