V závěru roku 2023 se na tiskovou konferenci po utkání s Třincem dostavil Simon Vejtasa. Marketingový manažer HC Olomouc mluvil o nehokejových aktivitách klubu, práci v omezených podmínkách nebo provokativních obrázcích, které klub zveřejňuje na sociálních sítích.
Prvním tématem byla návštěvnost, která v Olomouci drží konstantní hodnotu už několik let. „Je to zajímavé v porovnání třeba s fotbalem. Já to srovnání nerad dělám, ale u Sigmy jde hodně vidět, kdo proti ní zrovna hraje. U nás je to přesně naopak, ta návštěvnost se pohybuje kolem čtyř a půl až pěti tisíc na každý zápas. Když to vyjde hezky, jako třeba když hrajeme doma s Třincem mezi svátky, tak máme i vyprodáno,“ pochvaloval si přízeň fanoušků Vejtasa.
Poté se bývalý manažer Komety Brno rozmluvil o podmínkách a zimním stadionu, což je jedno z nejpalčivějších témat olomouckého klubu: „Snažíme se pracovat v těch podmínkách, jaké tady máme, ať už se to týká haly nebo rozpočtu. O to cennější ale je, jak si tady i na základě tohoto vedeme. Výsledky za deset let v Extralize jsou až nad rámec toho, čeho bychom měli být na základě mínění široké veřejnosti schopní. A samozřejmě je i na mně, abychom finanční možnosti měli vyšší.“
Jak vlastně dostat lidi na hokej? „V dnešní době to není jenom o hokeji, možností pro lidi je spousta. Snažíme se dělat ty věci mimo, ať už se to týká zápasového programu – kde je v mých očích stále obrovský prostor pro zlepšení – nebo aktivitách jako MORAexpress nebo MORAfest. Plus spolupráce s Moravským Divadlem, Transfuzním oddělením a tak dále. Je potřeba být vidět i mimo sezónu, být fanouškům pořád na blízku,“ řekl manažer, který je mimo jiné fotbalovým rozhodčím.
Dalším tématem byly populární předzápasové obrázky, které klub zveřejňuje na sociálních sítích. „My jsme s tím ze začátku trochu bojovali. Bylo těžké určit, co je na hraně a co za hranou. Uznávám, že doteď je to občas lehce za hranou. Při mém příchodu před třemi a půl lety jsem vnímal, že Olomouc je podceňovaný klub, který v Extralize není moc vidět. Chtěli jsme něco dělat jinak než ostatní. Ale nejsme jediní, třeba Karlovy Vary k tomu přistupují podobně. Chtěli jsme něco změnit a být vidět,“ popsal začátky manažer.