Tým Skokanů Olomouc bude sponzorovat Coca-Cola. Nový sponzor pomůže s financováním dresů pro mládežnické kategorie, na fanoušky zase čekají nápoje od značky v nabídce. Skokani Olomouc navíc mají za měsíc dokončit rekonstrukci areálu, díky modernizaci by se baseballové centrum na Lazcích mělo stát nejmodernějším areálem v ČR.
„Pro budoucí prosperitu klubu jsou zapotřebí také finance – proto jsme rádi, že se nám podařilo navázat spolupráci se značkou Bacardi, která spadá pod společnost Coca-Cola HBC ČR&SR a doplní stávajícího hlavního partnera, Ravasio Caffe,“ uvedl za tým Skokanů Olomouc Michael Chrobok.
Olomoucký Report zjišťoval, co konkrétního nový partner přinese. „Coca-Cola bude podporovat A-tým a B-tým prostřednictvím značky Bacardi, mládežnické kategorie pak přes jiné své značky – pochopitelně mimo alkohol. Zatím jednáme o konkrétním rozdělení financí, ale pravděpodobně půjde hlavně o nové dresy, pálky, míčky a další provozní vybavení,“ řekl pro Report Chrobok.
Podle něj se spolupráce promítne i do diváckého zážitku: „Fanoušci se na zápasech setkají s produkty Coca-Coly, ale hlavně věříme, že díky této podpoře naši hráči nabídnou ještě lepší výkony.“
Skokani Olomouc dokončují rekonstrukci a modernizaci areálu. Co se týče samotného centra, dokončení stavebních úprav se blíží: „Hotovo by mělo být do konce dubna, v květnu nás čekají první domácí zápasy. Vše zatím běží podle plánu,“ dodal dnes Chrobok pro Report.
Projekt modernizace areálu na olomouckých Lazcích se týká rozvoje baseballového areálu o rozměru 49 tisíc m² a zahrnuje vybudování malého hřiště pro přípravnou kategorii a nejmenší hráče z kategorie U7, které doposud chybělo, rekonstrukce hřiště pro mládežnické kategorie do U13, jenž bude obohaceno o kvalitní zázemí, šatny či toalety, a rekonstrukci se nevyhne ani velké hřiště pro vyšší kategorie a A tým, které bude splňovat ty nejvyšší parametry pro mezinárodní sportovní akce.